Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2012 04:05 - На..
Автор: marissa3011 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 565 Коментари: 0 Гласове:
0



 Истина ли си или илюзия красива, това се питам в този късен час.. Интересувам се, защото мисля, че заради тебе съм щастлива и много ме е страх.. Страхувам се, че като всички, от силната ми воля и твърдия ми нрав, ще си отидеш ти от мен без време и отново ще потъна в мрак и самота... Страхливец ли си? Моля те, недей бъди! В тебе виждам лъж надежда, само в тебе днес виждам щастието свое.. Недей си тръгва, не ме оставяй ,както всички други... Страх ли  те е ? Страх ли те е от мен, от волята, от твърдостта, от силата ми? Страх ли те е от сълзите, от нуждата от обич..? Страх ли  те е от това да се събуждаш до мен? Страх ли те е , че ще бъда до теб на изгрев и залез? Страх ли те е , че съм готова всичко да дам и всичко да споделя?! Страх ли те е от това, че миговете с теб ще деля?! Страх ли те е  да кажеш в очите ми "да"? Страх ли те е да си до мен когато съм силна и слаба, когато плача или когато се радвам? Страх ли те е от погледа ми , който по тебе пълзи, за да те опознае? Страх ли те е от мен? Страх ли те е да бъдеш с жена като мен- тъй различна, двуполюсна и силна?! Тъй странна, непремерена, искрена и обичаща?!
Ако страх изпитваш от искрената ми любов- иди си!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marissa3011
Категория: Лични дневници
Прочетен: 100247
Постинги: 141
Коментари: 103
Гласове: 227
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930